بهترین تولید کننده موزاییک اصفهان

موزاییک یکی از قدیمی ترین و پر استفاده ترین مصالح ساختمانی است که استفاده از آن از دیرباز در هر کجای این کره خاکی رواج داشته است به طوری که امروزه می توان اثرات آن را در آثار به جا مانده از دوره های پیشین مشاهده کرد.

رونق استفاده از این مدل کاشی ها سبب شده است تا این روزها با لیست بسیار متنوعی از انواع موزائیک ها روبرو شویم. اما یک موزاییک خوب چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین تولید کننده موزاییک اصفهان کدام است؟ قیمت موزاییک درجه یک اصفهان در چه محدوده ای قرار دارد و یا بسیاری از سوالات دیگر که احتمالا ذهن شما را نیز به خود درگیر کرده است.

پس پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص صحبت کنیم.

موزاییک چیست؟

موزاییک یک لایه پوششی از بتن، سیمان، ماسه، آب و دیگر افزودنی ها لازم است که با تراکم بالا به یکی از روش های ویبره ای و یا پرسی ساخته می شود. موزائیک را می توان از پرکاربردترین مصالح ساختمانی دانست که به عنوان کفپوش و یا دیوارپوش در قسمت های مختلف از جمله داخل و یا خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی انواع موزائیک ها

بهترین موزاییک
موزاییک ها تنها محدود به یک نوع و یک جنس نمی شوند بلکه با جستجویی کوتاه در بازار مصالح ساختمانی با انواع بسیار متنوعی از آن ها روبرو خواهید شد. از این رو ما در ادامه برخی از پرکاربردترین آن ها را که می توانید از بهترین تولید کننده موزاییک اصفهان تهیه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد:

موزاییک سیمانی

موزاییک سیمانی قدیمی ترین و ساده ترین مدل موزاییک موجود در بازار است که با استفاده از سیمان، پودر سنگ و آب ساخته می شود. این عامل سبب می شود تا این موزاییک ها هزینه بسیار پایینی داشته و خیلی مقرون به صرفه از آب درآیند. علاوه بر این، موزاییک سیمانی دوام بالایی داشته، نگهداری از آن آسان است و می تواند در برابر عوامل طبیعی و فشار مقاومت کند. از این رو تا مدت ها شما را از خرید موزاییک جدید بی نیاز می سازد. البته گفتنی است که وزن بالا از جمله معایب آن می باشد.

موزاییک پلیمری

موزاییک پلیمری ساختاری بسیار متفاوت از سایر مدل موزائیک های موجود در بازار دارد چرا که این، به عنوان یک سنگ مصنوعی از موادی چون الیاف، پلیمر، رنگ های معدنی و روان کننده های بتنی ساخته می شود. ویژگی هایی نظیر قابلیت شستشوی آسان، وزن کم، استحکام خوب، مقاومت بسیار بالا، نصب آسان، عدم جذب آب و … این مدل را به یکی از پرفروش ترین موزائیک های بهترین تولید کننده موزاییک اصفهان تبدیل کرده اند.

موزاییک گرانیتی

کفپوش های گرانیتی از زیباترین و پرطرفدارترین موزاییک اصفهان هستند. آن ها به دلیل شباهت بالا با سنگ های طبیعی می توانند همان حس و حال طبیعت را برای شما به ارمغان آورده و محل مد نظرتان را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنند. علاوه بر زیبایی خیره کننده، استحکام بالا و تنوع زیاد در طرح و رنگ از دیگر محاسن این کاشی هاست هرچند که باید بدانید موزائیک های گرانیتی وزن بالایی داشته و نگهداری از آن ها در مقایسه با سایر مدل ها کمی دشوار است.

موزاییک لاشه

موزاییک لاشه یکی دیگر از محصولات خانه موزاییک اصفهان است که به عنوان یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای حیاط، تراس، پارکینگ، پشت بام، روف گاردن و … شناخته می شود. این کفپوش ترکیبی از مصالح مختلف نظیر سیمان سفید و سیاه، ماسه، پودر سنگ، خاک سنگ، سنگ ریزه، قلوه سنگ و سنگ های رنگی است که سبب شده ظاهری متفاوت در مقایسه با سایر مدل ها پیدا کند. این نوع موزائیک مقاومت بالایی داشته و به سادگی در اثر ضربه و فشار آسیب نمی بیند.

اما محصولات تولید کننده موزاییک اصفهان به همین ها ختم نمی شود و شما می توانید به سادگی برای خرید مدل های زیر از این فروشگاه اقدام کنید:

  • موزاییک واش بتن
  • موزاییک نانو
  • موزائیک شیاردار
  • موزاییک طرح سنگ
  • موزاییک معرق
  • موزاییک سنگ دار
  • موزاییک پلاکی

بارزترین ویژگی موزائیک ها

از آنجا که موزاییک ها در انواع مختلف و با جنس و مصالح گوناگون ساخته می شوند، نمی توان گفت که همگی دارای یک ویژگی خاص می باشند اما یک کفپوش خوب و با کیفیت باید دارای یک سری معیارها و مشخصه های بارز باشد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد:

  • استحکام و تراکم بالا
  • مقاومت در برابر عوامل جوی
  • مقاومت در برابر نوسانات دما و گرما و سرمای شدید
  • مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و انواع شوینده ها
  • ضد آب و یا جذب ناچیز آب به خصوص در موزاییک های مورد استفاده برای فضاهای باز
  • ضد لغزش
  • مقاوم در برابر سایش و رطوبت
  • کیفیت قابل قبول
  • وزن مناسب
  • هزینه اقتصادی و مقرون به صرفه
  • و …

بهترین موزاییک را از کجا بخریم؟

موزاییک اصفهان
همانطور که مطالعه کردید تا به اینجا در خصوص انواع موزاییک های تولیدی و ویژگی های آن ها صحبت کردیم اما اکنون لازم است بدانیم که بهترین موزاییک را از کجا خریداری کنیم؟

کارخانه خانه موزاییک مجموعه ای باتجربه و درخشان در زمینه تولید انواع کاشی و موزائیک در اصفهان می باشد که شما عزیزان می توانید به سادگی و به صورت آنلاین از میان حجم انبوه محصولات متنوع این فروشگاه، مدل مد نظر خود را انتخاب کرده و آن را با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت درب منزل خود تحویل گیرید. پس اگر شما هم به دنبال مناسب ترین قیمت موزاییک درجه یک ایرانی هستید، تا دیر نشده نگاهی به وب سایت این مجموعه انداخته و برای خرید محصول دلخواه خود اقدام کنید.

سوالات متداول

  1. موزائیک ها در چه جاهایی کاربرد دارند؟

کاربرد موزائیک ها بسیار گسترده است و استفاده از آن ها تنها محدود به یک قسمت خاص نمی شود. از جمله مکان های مورد استفاده برای این کفپوش ها می توان به فضاهای داخلی ساختمان ها و فضاهای بیرونی، پوشش کف سالن ها و اتاق ها، دیوار و کف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی، نمای ساختمان ها، پشت بام، روف گاردن، تراس، پارکینگ، محوطه سازی حیاط و جلوی بناها، پیاده روها، مسیر باغ ها و ویلاها، کف انبارها و فروشگاه ها، مراکز تجاری و تفریحی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

  1. بهترین مدل موزائیک کدام است؟

موزائیک ها انواع بسیار متنوعی دارند از این رو نمی توان یک مدل را به عنوان بهترین انتخاب کرد. هر یک از آن ها به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص برای قسمت های به خصوصی کاربرد دارند از این رو شما می توانید بسته به فضا و موقعیت مد نظر خود و پس از مشورت با یک متخصص، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

 

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
امتیاز شما
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.