7 مدل از بهترین موزائیک های پلیمری سال جدید

7 مدل از بهترین موزاییک های پلیمری سال ۱۴۰۲

اگر شما هم به دنبال بهبود فضای خانه، باغ، ویلا و … خود هستید و می خواهید بهترین و زیباترین موزاییک را برای آن انتخاب کنید، احتمالا متوجه شده اید که این نوع کفپوش ها در انواع مدل ها و طرح های مختلف تولید می شوند. از این رو می توان گفت که هر یک ویژگی های خاص خود را داشته و در محیط های منحصر به فردی کاربرد دارد.

یکی از جدیدترین، زیباترین و بهترین این کفپوش ها، موزائیک های پلیمری می باشند. آن ها با ساختاری متفاوت، می توانند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشند و زیبایی چشم نواز آن ها می تواند هر نگاهی را به سمت خود خیره کند.

اما شما تا چه اندازه با انواع مختلف این کاشی ها آشنایی دارید؟ آیا ویژگی های آن ها را می شناسید؟ اگر به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید ، تا انتها با ما همراه باشید تا 7 مدل از بهترین موزائیک های پلیمری سال جدید را به شما معرفی کنیم.

موزاییک پلیمری چیست؟

موزاییک کف

 

موزائیک پلیمری نوعی متفاوت از سایر کفپوش ها است. در واقع آن ها نوعی سنگ مصنوعی هستند که تراکم بالا یکی از اصلی ترین مشخصه هایشان می باشد. بر خلاف سایر موزائیک های موجود در بازار، این نوع کفپوش ها با استفاده از ترکیباتی چون الیاف، پلیمر، رزین، روان کننده های طبیعی، آب و … و در اثر فرایند پلیمریزاسیون ساخته می شوند که دلیل اصلی متراکم بودن بسیار آن ها هم، همین نکته است.

معرفی بهترین موزاییک های پلیمری

آنچه که در خصوص این نوع کفپوش ها اهمیت دارد، تولید آن ها در طرح ها، رنگ ها و مدل های متنوع است. بنابراین اگر شما هم قصد خرید موزایییک پلیمری را دارید، می توانید بسته به فضا و سلیقه خود، یکی از انواع آن ها را انتخاب کنید. در ادامه 7 مدل از بهترین موزائیک های پلیمری سال جدید به شما معرفی شده اند.

موزاییک پلیمری طرح مالون

این یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین انواع موزائیک های پلیمری است. این نوع کفپوش ها غالبا در طرح سنگ طبیعی در ابعاد 30*60، 40*40 و 40*60 تولید می شوند و ترکیب آن ها با چمن و قلوه سنگ یکی از محبوب ترین ترکیبات است. از این رو شاهد استفاده گسترده از آن ها به خصوص در کف حیاط ها، مسیرهای باغ، ویلا و امثال آن هستیم.

موزائیک پلیمری طرح صاف و ساده

کف موزاییک

طرح های صاف و ساده، همواره پرطرفدارترین طرح ها بوده اند و می توانند برای هر سلیقه ای مناسب باشند. علاوه بر این، شما می توانید با انتخاب این نوع کفپوش ها، آن ها را برای هر محیطی از جمله کف تراس، حیاط، پاسیو، پارکینگ، باغ و ویلا و … به کار ببرید. سفید، طوسی، زرد، قرمز، قهوه ای، آجری، نسکافه ای و مشکی از جمله رنگ های موجود موزائیک های پلیمری طرح صاف و ساده هستند. پس اگر به دنبال تنوع رنگ هستید، این نوع کفپوش ها می توانند گزینه ایده آلی باشند.

موزاییک پلیمری طرح سنگ فرش

انواع مختلف سنگ فرش ها از پر طرفدارترین و زیباترین کفپوش ها هستند. اما موزاییک پلیمری طرح سنگ فرش، پوششی است که با ظاهر سنگ فرش، ویژگی های موزاییک را دارا می باشد. از این رو توانسته است به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات این حوزه شناخته شود. البته گفتنی است که آن ها تنها در ابعاد 40*40 سانتی متری تولید می شوند و می توانند در مکان هایی چون پیاده روها، کف حیاط و … مورد استفاده قرار گیرند. چهار رنگ سفید، طوسی، زرد و قرمز از جمله رنگ های موزاییک های پلیمری هستند که ترکیب آن ها در کنار هم و یا قرارگیری این کفپوش ها در کنار چمن و سنگ ریزه می تواند نمای محیط شما را دگرگون سازد.

موزائیک پلیمری طرح قاب دار

اگر کمی به دقت به موزاییک های پیاده روها دقت کرده باشید، احتمالا این نوع کفپوش ها را دیده اید. به دلیل استقبال زیاد از این موزاییک ها و استفاده گسترده از آن ها، سال هاست که شاهد حضور آن ها در بازار موزائیک هستیم و روز به روز طرح های متنوعی از آن ها تولید می شود. موزاییک های قابدار عموما در کنار موزاییک های ساده قرار می گیرند و در نهایت شکلی خاص و منظم را ایجاد می کنند. از این رو می توان گفت که بیشتر به صورت ترکیبی نصب می شوند؛ ترکیب با سایر مدل ها، دیگر رنگ ها و یا ترکیب با چمن و سنگ دانه.

موزائیک پلیمری طرح باران

کاشی های طرح باران، دیگر مدل موجود در لیست پرطرفدارترین و زیباترین موزاییک های پلیمری هستند. آن ها که با نام موزائیک چهارخونه نیز شناخته می شوند، می توانند به دلیل مقاومت بالا و عدم جذب آب، در فضاهای باز مورد استفاده قرار گیرند. وزن پایین، امکان شستشوی بسیار آسان، نصب سریع، استحکام فوق العاده و ماندگاری بالا از جمله ویژگی های مثبت این نوع کفپوش ها هستند. اگر شما هم قصد خرید این نوع کاشی را دارید، می توانید آن را در رنگ های سفید، طوسی، قرمز، زرد، نسکافه ای، آجری، آبرنگی مشکی و یا آبرنگی قرمز خریداری نمایید. تنها کافیست برای آگاهی از قیمت و خرید موزائیک طرح باران به وب سایت خانه موزاییک مراجعه کنید.

موزائیک پلیمری طرح ضربدری

موزاییک های پلیمری ضربدری، دیگر نوع پرطرفداری هستند که قصد داریم در این محتوا آن ها را به شما معرفی کنیم. زیبایی فوق العاده در عین سادگی، اصلی ترین دلیل فروش بالای این محصولات است. این موزاییک ها غالبا برای پوشش حیاط و پیاده روها استفاده می شوند. سایزهای مختلف، رنگ بندی متنوع و جذاب، مقاومت بالا، جذب بسیار ناچیز آب و مقاومت خوب در برابر سایش، از جمله ویژگی های مثبت این کاشی ها هستند.

موزائیک پلیمری طرح پوست ماری

اما آخرین مورد از لیست 7 مدل از بهترین موزائیک های پلیمری سال جدید، به کفپوش های طرح پوست ماری تعلق می گیرد. اگر به استفاده از طرح های شلوغ علاقه ای ندارید و نمی خواهید فضای مد نظرتان بیش از اندازه ساده باشد، این نوع موزاییک می تواند همان چیزی باشد که شما می خواهید. طرح بسیار ظریف و زیبا، رنگ بندی متنوع شامل رنگ های سفید، قرمز، طوسی، زرد، آجری، نسکافه ای، آبرنگی مشکی و آبرنگی قرمز، خاصیت ضد آب، مقاومت بالا و …، همه و همه می توانند شما را به سمت خرید این نوع کفپوش ها سوق دهند.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید ما در این محتوا مروری بر 7مدل از بهترین موزائیک های پلیمری سال جدید داشتیم. بنابراین به طور مختصر دانستیم که هر یک چه ویژگی هایی داشته و برای چه محیط هایی مناسب هستند. پس اکنون تصمیم با شماست که چه طرحی را انتخاب می کنید.

در آخر لازم می دانیم تا برای کسب اطلاع در خصوص قیمت موزاییک دورباغچه، کفپوش حیاط، پارکینگ و … و خرید مدل دلخواه، فروشگاه اینترنتی خانه موزاییک را به شما پیشنهاد دهیم.

 

سوالات متداول


دیگر اسامی موزاییک های پلیمری چیست؟

این نوع کفپوش ها با نام دیگری چون بتن پلیمری، سنگ پلیمری، موزاییک رزینی، کفپوش بتنی پلیمری و سنگ مصنوعی سمنت پلاست شناخته می شوند.

موزائیک پلیمری را در چه محیط هایی می توان استفاده کرد؟

این نوع کفپوش ها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود چون عدم جذب آب، مقاومت در برابر سایش و سرما، استحکام بالا و … یک گزینه عالی برای فضاهای باز به شمار می روند.

قیمت موزائیک پلیمری چقدر است؟

قیمت انواع موزائیک های این نوع، متفاوت می باشد. از این رو شما عزیزان برای خرید طرح و مدل دلخواه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت، می توانید به وب سایت مجموعه خانه موزاییک مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
امتیاز شما
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.