لیست قیمت موزاییک حیاط اصفهان تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۲

اگر کمی در بازار مصالح ساختمانی جستجو کرده باشید، احتمالا با لیست بسیار متنوعی از انواع موزاییک ها روبرو شده اید. باید بدانید که هر یک از این کاشی ها ویژگی ها، کاربردها و مزایا و معایب خاص خود را دارند بنابراین در مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از رایج ترین این کفپوش ها برای استفاده در حیاط است.

اما از میان مدل های مختلف کدام یک را انتخاب کنیم؟ موزاییک حیاط چه ویژگی هایی دارد؟ قیمت موزاییک حیاط چقدر است؟ موزاییک ارزان را از کجا خریداری کنیم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات تا انتها با ما همراه باشید.

موزاییک حیاط چیست؟

موزاییک حیاط

همانطور که می دانید موزاییک ها در انواع متنوعی تولید می شوند، از موزاییک پلیمری و واش بتن و لاشه گرفته تا موزاییک اصفهان و نانو. اما یکی از رایج ترین انواع این کفپوش ها، موزاییک مخصوص برای پوشش کف حیاط است. این کاربرد را می توان به ویژگی های عالی و منحصر به فرد این مدل کاشی ها نسبت داد. البته گفتنی است که موزائیک حیاط را می توان برای قسمت های دیگری از ساختمان مانند پارکینگ، تراس، پشت بام، محوطه و غیره به کار برد.

انواع موزاییک حیاط

اما از میان انبوه مدل های موجود در بازار، کدام را برای پوشش کف حیاط ساختمان خود انتخاب کنیم؟ این سوالی است که بسیاری از مشتریان با آن مواجه هستند. از این رو ما در ادامه انواع موزاییک حیاط را به شما معرفی خواهیم کرد:

موزائیک سیمانی

موزاییک های سیمانی یکی از رایج ترین و ساده ترین انواع موجود برای پوشش حیاط هستند. آن ها ترکیبی از سیمان، پورد سنگ و آب می باشند و قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارند. پس اگر به دنبال خرید موزاییک ارزان هستید، کاشی های سیمانی را فراموش نکنید.

موزائیک گرانیتی

اگر به دنبال یک کفپوش فوق العاده با طرح و رنگ زیبا هستید، احتمالا موزائیک حیاط گرانیتی بتواند نظر مثبت شما را جلب کند. این کاشی ها در رنگ بندی های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که انتخاب برای هر شخص و هر سلیقه ای را آسان می کند. البته گفتنی است که قیمت موزاییک گرانیتی در مقایسه با کفپوش های سیمانی بیشتر است.

موزاییک پلیمری

موزاییک های پلیمری از جدیدترین و جالب ترین انواع کفپوش ها هستند که به دلیل فرایند تولید خاص و ترکیبات اولیه متفاوت بسیار پر طرفدار شده اند. گفتنی است که عدم جذب آب و مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل طبیعی از اصلی ترین دلایل محبوبیت بالای این کاشی ها هستند. شما می توانید موزاییک پلیمری را در طرح های بسیار متنوع و رنگ بندی های مختلف خریداری نمایید.

موزائیک واش بتن

موزاییک های واش بتن یکی دیگر از موارد محبوب برای پوشش حیاط هستند. وجود سنگ دانه های ریز و درشت در ساختار آن ها سبب می شود تا ظاهری متفاوت در مقایسه با سایر مدل ها پیدا کنند. همینطور شما می توانید این کفپوش اقتصادی را برای قسمت های دیگری از ساختمان مانند پشت بام، تراس، روف گاردن و … استفاده کنید.

علاوه بر این ها، از دیگر مدل های رایج برای پوشش حیاط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موزاییک لاشه
  • موزاییک شیاردار
  • موزائیک طرح سنگ
  • موزاییک حیاطی ساده
  • و …

عوامل اثرگذار بر قیمت موزاییک

لیست قیمت موزاییک حیاط
یک قیمت ثابت را نمی توان برای انواع موزائیک ها مطرح کرد چرا که این، تحت تاثیر عوامل بسیار زیاد و مختلفی قرار دارد. با توجه به این نکته در ادامه مروری کوتاه بر عوامل اثرگذار بر قیمت موزائیک خواهیم داشت:

  • نوع موزاییک: موزائیک ها در انواع بسیار متنوعی تولید می شوند از این رو باید گفت که قیمت هر یک متفاوت است.
  • طرح و رنگ: علاوه بر نوع، باید گفت که موزائیک ها در طرح ها و رنگ های مختلفی نیز تولید می شوند که باعث شده است تا این کفپوش ها محدوده قیمتی متفاوتی داشته باشند.
  • کیفیت محصول: کیفیت همیشه حرف اول را می زند. یک محصول مرغوب و با کیفیت مطمئنا نیازمند پرداخت هزینه بالاتر هم می باشد.
  • ترکیبات اولیه: مواد اولیه به کار برده شده در ساخت این کاشی ها با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر این، ممکن است درصد استفاده از یک ماده هم در ساخت موزائیک تاثیر به سزایی داشته باشد. در نهایت این بر روی قیمت اثر می گذارد.
  • اندازه: بسته به کاربرد و البته کارخانه تولید کننده، موزائیک ها در سایزهای مختلفی مانند 20*20، 30*30، 40*40، 50*50، 30*60 و … ساخته می شود. بدیهی است اندازه بزرگتر نیازمند پرداخت هزینه بیشتر هم می باشد.
  • کارخانه تولید کننده: ممکن است کارگاه ها و تولیدکننده های مختلف، قیمت متفاوتی را نیز برای محصولات خود در نظر بگیرند. از این رو شما با کمی جستجو می توانید بهترین محصول را با قیمتی مقرون به صرفه از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، ما در این محتوا مروری بر انواع موزاییک های حیاط و عوامل اثرگذار بر قیمت آن ها داشتیم. بنابراین اکنون تصمیم با شماست که کدام مدل را با چه طرح و رنگی خریداری می کنید. از آنجا که تورم موجود در بازار و نوسانات قیمت باعث شده است تا نتوان یک قیمت ثابت را برای انواع موزائیک ها مطرح کرد، شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاهده لیست قیمت موزاییک در مدل های مختلف نظیر موزاییک اصفهان، موزائیک نانو، لاشه، طرح سنگ و … به وب سایت فروشگاه اینترنتی خانه موزاییک مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. موزاییک حیاطی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مقاومت بالا در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی، تحمل فشار زیاد، استحکام بالا، ضد لغزش، ضد آب، مقاوم در برابر سایش و رطوبت، شستشوی آسان و قیمت مقرون به صرفه از اصلی ترین ویژگی های یک موزائیک حیاطی خوب و با کیفیت هستند.

  1. موزاییک حیاطی مرغوب را از کجا خریداری کنیم؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی خانه موزاییک از میان طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف، موزاییک دلخواه خود را با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
امتیاز شما
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.