بهترین موزاییک‌ها جهت کف‌سازی پارکینگ

ویژگی‌های بهترین موزاییک برای کف پارکینگ چیست؟

کف پارکینگ یکی از مکان‌هایی است که برای پوشاندن آن از موزاییک استفاده می‌شود. زیرا مقاومت خوبی دارد و می‌تواند به خوبی بار خودروها و رفت و آمد آن‌ها را تحمل کند. اما موزاییک‌های استفاده‌شده در این قسمت باید یکسری ویژگی‌ها داشته باشند و مواردی در انتخاب آن‌ها اثر دارد.

در ادامه این متن، توضیح می‌دهیم که شرایط موثر در انتخاب موزاییک پارکینگ چیست، این نوع از کف‌پوش چه انواعی دارد و در هنگام خریدش باید به چه نکاتی دقت کنید تا به آگاهی کاملی در این زمینه برسید. پس توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله خانه موزاییک همراه ما باشید تا این مطالب را از دست ندهید.

در ابتدای کار، قصد داریم، ویژگی های موزاییک پارکینگ را برای شما معرفی کنیم و آن‌ها را شرح دهیم تا این موارد را بشناسید و بتوانید در هنگام خرید خودتان به آن‌ها دقت بالایی داشته باشید.

مقاومت بالا در برابر رطوبت

در هنگام خرید موزاییک طرح سنگ پارکینگ یا دیگر موارد موجود در بازار، باید به مقاومتش در برابر رطوبت نیز توجه داشته باشید.  زیرا روی عمر و ماندگاری آن اثر زیادی دارد. به طور کلی، باید مقاومتش بالا باشد تا به راحتی در مواجه با آب و رطوبت کم یا زیاد دچار ترک‌خوردگی و آسیب جدی نشود.

ماندگاری رنگش در برابر شستشو

ماندگاری رنگ موزاییک کف باغ یا دیگر مواردی که برای استفاده در پارکینگ خریداری می‌شوند، بسیار مهم است. زیرا این موضوع روی جذابیت کفپوش پارکینگ اثر دارد. اگر ماندگاری رنگ پایین باشد، بعد از مدتی موزاییک، جذابیتش را از دست می‌دهد و شما مجبور به خرید نمونه جدیدی خواهید شد که از نظر اقتصادی به ضرر شما است.

قیمت مناسب و منطقی

ویژگی دیگری که باید این کف‌پوش‌ها از آن‌ها برخوردار باشند، هزینه تهیه منطقی است. قیمت موزاییک پارکینگ، باید با ویژگی‌هایش همخوانی داشته باشد و مقرون به صرفه باشد تا خریدش بصرفد.

برخورداری از ضخامت مناسب

ضخامت انواع مختلف واش‌بتن یا دیگر موارد انتخاب‌شده برای استفاده در کف پارکینگ، باید مناسب باشد. این مقدار نباید، خیلی زیاد یا کم باشد. ضخامت کم منجر به شکستگی زیادی می‌شود و حمل و نقل موزاییک با ضخامت زیاد، نیز بسیار سخت است.

شرایط موثر در انتخاب موزاییک پارکینگ چیست؟

یکسری شرایط در هنگام انتخاب و خرید موزاییک پیاده رو یا دیگر انواع برای استفاده در پارکینگ اثر دارد. شما باید این شرایط و فاکتورها را بشناسید تا بتوانید سریع‌تر و بهتر انتخاب کنید و کم‌تر دچار ابهام خاصی در این زمینه شوید.

به همین دلیل در ادامه عوامل اثرگذار در انتخاب موزاییک برای پارکینگ را برای شما شرح می‌دهیم تا به آگاهی کاملی در این زمینه بسیار مهم برسید.

بهترین موزاییک‌ها جهت کف‌سازی پارکینگ

میزان رفت و آمد از پارکینگ

میزان رفت و آمد پارکینگ اولین موضوعی است که در انتخاب اثرگذار است. برای پارکینگ پررفت و آمد، موزاییک گرانیتی و ضخیم‌تر مناسب‌تر است، اما برای پارکینگ با رفت و آمد معمولی، کف‌پوش‌های عادی نیز کار راه‌انداز است و می‌تواند نیازهای موجود را برطرف کند.

آب و هوای منطقه

در هنگام خرید موزاییک پرسی پارکینگ، یا دیگر انواعش، باید به آب و هوای منطقه نیز توجه کنید. به عنوان مثال، موزاییک سیمانی برای مناطق معتدل و بارانی مناسب نیست، زیرا در اثر بارش باران، بسیار لغزنده می‌شود و می‌تواند باعث بروز حوادث زیادی شود. بنابراین باید به این موضوع اهمیت زیادی بدهید و آن را سرسری نگیرید.

زمان اجرای پروژه موردنظر

در زمان بررسی و مقایسه بین موزاییک پارکینگ اصفهان و دیگر موارد باید به زمان اجرا نیز توجه داشته باشید و آن را مدنظر بگیرید.

انوع موزاییک پارکینگ

در این قسمت قصد داریم، انواع موزاییک پارکینگ را برای شما شرح دهیم تا آشنایی کاملی نسبت به آن‌ها پیدا کنید. پس با تا انتها همراه باشید.

موزاییک پلمیری برای کف پارکینگ

اگر به دنبال موزاییکی برای کف حیاط هستید که با استفاده از فناوری‌های روز دنیا ساخته شده باشد و کیفیت بالایی نیز داشته باشد، باید به سراغ موزاییک پلمیری برای پارکینگ بیایید. زیرا از این ویژگی‌ها به طور کامل برخوردار است.

موزاییک شیاردار

یکی از بهترین نوع موزاییک‌هایی که می‌توانید در پارکینگ استفاده کنید، موزاییک سیمانی است. این نوع کف‌پوش را می‌توان جزو انواع موزاییک حیاط نیز به حساب آورد و در این زمینه نیز کاربرد بسیاری دارد.

قیمت این نوع کف‌پوش نسبت به نوع موزاییک پلمیری نیز کم‌تر است و به همین دلیل، مورد مناسب‌تری برای استفاده در پارکینگ‌های وسیع به شمار می‌آید.

موزاییک طرح سنگ پارکینگ

اگر به دنبال موردی مناسب برای استفاده به عنوان موزاییک کف پارکینگ مسکونی هستید، باید به سراغ این موزاییک بیایید. موزاییک طرح پارکینگ، بسیار جذاب است و از مقاومت بالایی نیز در عین جذاب‌بودن برخوردار است که خریدش مقرون به صرفه و مناسب می‌کند.

موزاییک سنگ‌دار

یکی دیگر از انواع کفپوشی که می‌توانید در پارکینگ خودتان از آن استفاده کنید، موزاییک سنگ‌دار است. کیفیت این کف‌پوش‌ها نیز بسیار بالا است و از عمر بسیار بالایی برخوردار هستند.

موزاییک گرانیتی

موزاییک گرانیتی صلیبی قرمز

در بین تمامی کف‌پوش‌های ارائه‌شده، موزاییک گرانیتی ضخامت و مقاومت بسیار بالاتری دارد و به همین دلیل برای استفاده در پارکینگ‌ های پررفت و آمد گزینه خوبی به شمار می‌آید.

عوامل اثرگذار در قیمت موزاییک کف پارکینگ چه چیزهایی است؟

موارد زیادی در تعیین قیمت موزاییک کف پارکینگ اثرگذار است که باید آن‌ها را در هنگام بررسی قیمت در نظر بگیرید. در ادامه این عوامل را معرفی می‌کنیم و توضیح مختصری در پیرامون آن‌ها می‌دهیم.

طرح موزاییک کف پارکینگ

مدل های موزاییک پارکینگ

قیمت موزاییک پارکینگ، با توجه به طرح موزاییک کف پارکینگ، افزایش یا کاهش پیدا می‌کند، بنابراین باید به آن توجه زیادی داشته باشید.

ابعاد موزاییک کف پارکینگ

دیگر موضوعی که روی قیمت اثر دارد، ابعاد موزاییک کف پارکینگ است. هرچه این ابعاد بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش خواهد یافت.

بهترین موزاییک برای کف پارکینگ را بشناسید

در این قسمت سعی کردیم، اطلاعات کاملی در مورد موزاییک‌های کف پارکینگ به شما بدهیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها به سوال برای کف پارکینگ موزاییک بهتر است یا سرامیک، به درستی جواب دهید. همچنین انواعش را معرفی کردیم تا بتوانید با دست باز و بدون هیچگونه محدودیت خاصی انتخاب و خرید خودتان را به انجام برسانید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای
3/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.